Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1023
Title: การเปิดรับ และการรับรู้การสื่อสารการตลาด โทรศัพท์มือถือและแอพพลิเคชั่น สปริง ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Authors: Kaewphanchoung, Tararat 
Issue Date: 2011
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Tararat Kaewphanchoung (2011) การเปิดรับ และการรับรู้การสื่อสารการตลาด โทรศัพท์มือถือและแอพพลิเคชั่น สปริง ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร.
Abstract: การวิจัยเชิงปริมาณ เรื่อง “การเปิดรับ และการรับรู้การสื่อสารการตลาด โทรศัพท์มือถือและแอพพลิเคชัน สปริง ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร” มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาการเปิดรับการสื่อสารการของ โทรศัพท์มือถือและแอพพลิเคชัน สปริงและการรับรู้ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1023
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2294abstract.pdf182.59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2294fulltext.pdf5.02 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.