Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1017
Title: การรับรู้การสื่อสารการตลาดกับภาพลักษณ์ของรถยนต์ มิตซูบิชิ แลนเซอร์ อีเอ็กซ์ ในใจผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Authors: Chunhabadee, Ramin 
Issue Date: 2011
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Ramin Chunhabadee (2011) การรับรู้การสื่อสารการตลาดกับภาพลักษณ์ของรถยนต์ มิตซูบิชิ แลนเซอร์ อีเอ็กซ์ ในใจผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร.
Abstract: การศึกษาค้นคว้าอิสระเรื่อง“การรับรู้การสื่อสารการตลาดกับภาพลักษณ์ของรถยนต์ มิตซูบิชิ แลนเซอร์ อีเอ็กซ์ ในใจผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร” มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาหาความสัมพันธ์ระหว่างการับรู้การสื่อสารการตลาดกับภาพลักษณ์ของรถยนต์ มิตซูบิชิ แลนเซอร์ อีเอ็กซ์ ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1017
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2289abstract.pdf143.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2289fulltext.pdf3.51 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.