Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1011
Title: การเปิดรับ การใช้ประโยชน์ และความพึงพอใจต่อการสื่อสารการตลาดผ่านเว็บไซต์www.ksmecare.com ของโครงการ “K SME Care” ธนาคารกสิกรไทย ของประชาชน ในเขตกรุงเทพมหานคร
Authors: Panpakdee, Amorn 
Issue Date: 2011
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Amorn Panpakdee (2011) การเปิดรับ การใช้ประโยชน์ และความพึงพอใจต่อการสื่อสารการตลาดผ่านเว็บไซต์www.ksmecare.com ของโครงการ “K SME Care” ธนาคารกสิกรไทย ของประชาชน ในเขตกรุงเทพมหานคร.
Abstract: การเปิดรับการใช้ประโยชน์และความพึงพอใจต่อ www.ksmecare.com ของ “โครงการSME CARE” ธนาคารกสิกรไทย มีวัตถุประสงค์ เพื่อศึกษาพฤติกรรมการเปิดรับเว็บไซต์www.ksmecare.com และ เพื่อศึกษาพฤติกรรมการใช้ประโยชน์เว็บไซต์ www.ksmecare.comเพื่อศึกษาความพึงพอใจที่มีต่อเว็บไซต์ www.ksmecare.com
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1011
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2283abstract.pdf53.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2283fulltext.pdf1.65 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.