Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1009
Title: การเปิดรับการสื่อสารการตลาดผลิตภัณฑ์แอมเวย์และการตัดสินใจสั่งซื้อผลิตภัณฑ์ของนักธุรกิจแอมเวย์
Authors: Ratanarangsriroj, Oumploy 
Issue Date: 2011
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Oumploy Ratanarangsriroj (2011) การเปิดรับการสื่อสารการตลาดผลิตภัณฑ์แอมเวย์และการตัดสินใจสั่งซื้อผลิตภัณฑ์ของนักธุรกิจแอมเวย์.
Abstract: การศึกษาค้นคว้าด้วยตนเองเรื่องการเปิดรับการสื่อสารการตลาดผลิตภัณฑ์แอมเวย์และการตัดสินใจสั่งซื้อผลิตภัณฑ์ของนักธุรกิจแอมเวย์มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาการเปิดรับการสื่อสารการตลาดผลิตภัณฑ์ของนักธุรกิจแอมเวย์และการตัดสินใจสั่งซื้อผลิตภัณฑ์ของนักธุรกิจแอมเวย์
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1009
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2281abstract.pdf147.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2281fulltext.pdf3.18 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.