Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1005
Title: พฤติกรรมการใช้กับการรับรู้คุณค่าตราสินค้าโทรศัพท์มือถือยี่ห้อไอโฟน ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Authors: Chinasakulchai, Netnapa 
Issue Date: 2010
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Netnapa Chinasakulchai (2010) พฤติกรรมการใช้กับการรับรู้คุณค่าตราสินค้าโทรศัพท์มือถือยี่ห้อไอโฟน ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร.
Abstract: การศึกษาค้นคว้าด้วยตนเองเรื่อง พฤติกรรมการใช้กับการรับรู้คุณค่าตราสินค้าโทรศัพท์มือถือยี่ห้อไอโฟนของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาพฤติกรรมการใช้โทรศัพท์มือถือยี่ห้อไอโฟน และการรับรู้คุณค่าตราสินค้าโทรศัพท์มือถือยี่ห้อไอโฟน
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1005
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2278abstract.pdf102.45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2278fulltext.pdf656.14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

11
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.