Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1005
Title: พฤติกรรมการใช้กับการรับรู้คุณค่าตราสินค้าโทรศัพท์มือถือยี่ห้อไอโฟน ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Authors: Chinasakulchai, Netnapa
Issue Date: 2010
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Netnapa Chinasakulchai (2010) พฤติกรรมการใช้กับการรับรู้คุณค่าตราสินค้าโทรศัพท์มือถือยี่ห้อไอโฟน ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร.
Abstract: 
การศึกษาค้นคว้าด้วยตนเองเรื่อง พฤติกรรมการใช้กับการรับรู้คุณค่าตราสินค้าโทรศัพท์มือถือยี่ห้อไอโฟนของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาพฤติกรรมการใช้โทรศัพท์มือถือยี่ห้อไอโฟน และการรับรู้คุณค่าตราสินค้าโทรศัพท์มือถือยี่ห้อไอโฟน
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1005
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat
2278abstract.pdf102.45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2278fulltext.pdf656.14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

3
Last Week
2
Last month
1
checked on May 29, 2020

Download(s)

60
checked on May 29, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.