logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. การวิเคราะห์ปัจจัยการสื่อสารทางการตลาด ที่มีผลต่อการเลือกชมภาพยนตร์ไทย และต่างประเทศของเยาวชนไทย
 
Options

การวิเคราะห์ปัจจัยการสื่อสารทางการตลาด ที่มีผลต่อการเลือกชมภาพยนตร์ไทย และต่างประเทศของเยาวชนไทย

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2542
Author(s)
สามารถ สนิทกูล
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
สามารถ สนิทกูล (2542) การวิเคราะห์ปัจจัยการสื่อสารทางการตลาด ที่มีผลต่อการเลือกชมภาพยนตร์ไทย และต่างประเทศของเยาวชนไทย.
File(s)
 155874.pdf (3.2 MB)
Views
22
Acquisition Date
Apr 2, 2023
Downloads
52
Acquisition Date
Apr 2, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS