Options
การศึกษาปัจจัยทางการตลาดและพฤติกรรมของผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกซื้อหมึกเทียบเท่า สําหรับเครื่องพิมพ์ระบบอิงค์เจ็ทในเขตกรุงเทพมหานคร / สันธนา ทองนรินทร์.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2005
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
สันธนา ทองนรินทร์ (2548) การศึกษาปัจจัยทางการตลาดและพฤติกรรมของผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกซื้อหมึกเทียบเท่า สําหรับเครื่องพิมพ์ระบบอิงค์เจ็ทในเขตกรุงเทพมหานคร / สันธนา ทองนรินทร์..
File(s)
Views
6
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Oct 3, 2023
Downloads
14
Last Month
2
2
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Oct 3, 2023