Options
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดสําหรับสินค้าผลิตภัณฑ์จากเนื้อไก่ของประเทศไทย ภายใต้องค์การการค้าโลก
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2000
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ธิติวิทย์ ไวทยวรรณ (2543) กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดสําหรับสินค้าผลิตภัณฑ์จากเนื้อไก่ของประเทศไทย ภายใต้องค์การการค้าโลก.
File(s)
Views
43
Last Month
2
2
Acquisition Date
Sep 29, 2023
Sep 29, 2023
Downloads
71
Acquisition Date
Sep 29, 2023
Sep 29, 2023